pátek 23. září 2016

Řada Skin Blossom | RECENZE

Krásný pátek.

Dlouho na blogu nebyla nějaká recenze, která se týká přípravků na vlasy. A tak si dneska jednu dáme. Před nějakou dobou mi byly v rámci spolupráce (za kterou moc děkuji Míši) zaslány dva přípravky na vlasy, které si můžete objednat ZDE.


Dostala jsem šampon a kondicionér od značky Skin Blossom, které jsou vhodné pro vegany. Já mám řadu pro kompletní péči poškozených vlasů. Začala bych šamponem, který krásně pění a vlasy dokonale umyje. Po delším a pravidelném používání jsem na svých vlasech zaznamenala, že mi přestaly vypadávat vlasy. Čeho jsem si také všimla je to, že se mi přestaly mastit vlasy. Nemyslím to doslova... samozřejmě. Před tím než jsem začala používat tento šampon jsem si vlasy myla ob den. (Ano vím, že to není zdravé) Teď, když používám tento šampon si vlasy myji 2x do týdne. A to je pro mě bomba !! Co se týká ceny tak šampon stojí 274,- a je ho 300 ml což mě přijde jako taková normální cena za tak dobrou kvalitu.


Jediné maličké mínus, které bych zmínila je vůně šamponu. Když jsem si poprvé umyla vlasy, tak jsem si k nim musela pořád přičichávat. Ta vůně není nijak nepříjemná nebo příliš silná. Jednoduše řečeno je strašně zvláštní a můj nos si na ní musel chvíli zvykat.


Jako druhý přípravek jsem k šamponu dostala kondicionér. Ten mě mile překvapil. Když jsem ho na své vlasy použila poprvé, tak jsem je měla zplihlé a na dotek mi připadaly mastné. Nicméně jsem kondicionér používala dál při každém umytí vlasů a po cca týdnu používání mé vlasy byly jako nové. Krásně se leskly, byly jemné a vůbec se mi při rozčesávání nezacuchávaly. Jako další plus kondicionéru je to, že je 85% z organického původu. Jediné co bych vytkla je zase ta zvláštní vůně, ale na tu už jsem si zvykla. Kondicionér se prodává také ve 300 ml lahvích za 279,-.

Za mě palec nahoru pro tuto řadu !! Jsem s ní maximálně spokojená a momentálně na vlasy nepoužívám nic jiného.
A co vy ? Máte něco od této značky nebo preferujete jiné produkty ?
Kač.

2 komentáře:

  1. Naozaj to zlepšilo rýchlosť mastenia vlasov? Tak takýto zázrak hľadám snáď celý život, vďaka za tip, možno skúsim.
    Bianka

    OdpovědětVymazat